16:55 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

بانک صادرات ایران

گسترش حمایت از استارت‌آپ‌ها در نیمه دوم سال
نماد برتر- ​مدیرعامل بانک صادرات ایران از تخصیص هشت هزار میلیارد ریال تسهیلات این بانک به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: اعطای تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در شش ماهه دوم ۱۳۹۹ سرعت بیشتری می‌گیرد.
چند خبر از 5 شرکت
نماد برتر- در روزهایی که بورس اوضاع نامساعدی دارد، طی معاملات امروز چند شرکت اقدام به شفاف سازی کردند.
ارزش واقعی هر سهم "وسپهر" ۱۶۰۰ تومان است
نماد برتر- مراسم معارفه عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات با تشریح برنامه‌های آتی بانک صادرات ایران و گروه مالی سپهر صادرات برای حمایت از «وسپهر» با هدف راهبردی تعمیق بازار سرمایه در شرکت فرابورس برگزار شد.
روز پرنوسان برای بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس امروز در ساعات ابتدایی معاملات روندی نزولی به خود گرفت و مجددا به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عقب گرد کرد، اما در ساعات میانی حرکت صعودی خود را آغاز کرد و تا مرز یک میلیون و ۷۰۹ هزار واحد پیش رفت. در نهایت و در ساعات پایانی شاخص بورس مجددا نزولی شد و در نهایت در رقم یک میلیون و ۶۹۹ هزار واحد ایستاد.
تمامی وجوه حاصل از فروش" وسپهر" در بازار سرمایه می ماند/ بگذاریم قیمت های بعدی را بازار تعیین کند
نماد برتر- مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به عرضه اولیه سهام گروه مالی سپهر در هفته آینده گفت: تمامی وجوه حاصل از فروش" وسپهر" در بازار سرمایه می ماند.
افزایش ۵ برابری سقف «وام ضروری» بازنشستگان کشوری
نماد برتر- بررسی وضعیت پرداخت وام های ضروری بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری در هشت سال اخیر نشان می دهد که تعداد این تسهیلات دو برابر و سقف آن نیز پنج برابر شده است.
صعود ۵۹ هزار واحدی شاخص بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس امروز در حالی بیش از ۵۹ هزار واحد صعود کرد که شاخص کل با معیار هم وزن نیز برخلاف روزهای گذشته روندی صعودی داشت.
«وسپهر» ۳۰ شهریور عرضه اولیه می‌شود
نماد برتر- حمد فاضلی، معاون مالی بانک صادرات ایران از عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌ گذاری گروه مالی سپهر صادرات از روز یکشنبه هفته آینده خبر داد.
صعود ۲۹ هزار واحدی شاخص بورس
نماد برتر- بازار سرمایه در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل این بازار با بیش از ۲۹ هزار واحد صعود، به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد بازگشت.
حرکت پرنوسان شاخص بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت و درحالی که در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی داشت و به یک میلیون و ۵۹۳ هزار واحد رسید، در ساعات میانی و پایانی معاملات روندی نزولی به خود گرفت و در نهایت در رقم یک میلیون و ۵۷۸ هزار واحد ایستاد.
عقب‌گرد بورس به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد
نماد برتر- حرکت نزولی شاخص کل بورس همچنان ادامه دارد و این شاخص امروز با بیش از ۳۷ هزار واحد کاهش به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد عقب‌گرد کرد.
چهار طرح اعتباری جدید برای رونق تولید و حمایت از مسکن قشر متوسط
نماد برتر- مدیرعامل بانک صادرات ایران در آیین گرامیداشت آغاز شصت و نهمین سال فعالیت این بانک و رونمایی از سامانه پیشخوان مجازی «شمس» و چهار محصول اعتباری که با حضور وزیر امور اقتصادی دارایی برگزار شد، گفت: در سال جدید، طرح رونق تولید را با نام «طراوت توسعه» رونمایی و آغاز کردیم و در طرح جدید «طراوت مسکن» نیز به دنبال ایجاد اعتبار لازم برای رونق و حمایت از ساخت مسکن برای اقشار متوسط و کم‌درآمد هستیم.
بازار سرمایه حرفه‌ای اداره شود
نماد برتر- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ارائه ٩٤ درصد خدمات از طریق ابزارهای بانکداری الکترونیک، نقشه راه ترسیم شده برای رسیدن به بانکداری دیجیتال و مجموعه اقدامات انجام شده برای خروج از زیان در بانک صادرات ایران قابل تقدیر است و نشان از تداوم یک مدیریت علمی برای رسیدن به جایگاه این بانک تاریخی و پرآوازه دارد.
صعود ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
نماد برتر- شاخص کل بورس امروز بر خلاف شاخص کل با معیار هم وزن، روندی صعودی داشت و بیش از ۱۰ هزار واحد افزایش یافت.
بازارسرمایه، سکه‌ای دورویه
نماد برتر- تاکید بر تحلیل‌های بنیادی و نگاه بلند مدت و پرهیز از رفتارهای هیجانی از شاخصه های مهمی است که همواره مدیران، فعالان و تحلیلگران بازارسرمایه توجه سهامداران را به آن جلب کردند. در ادامه نظر برخی از فعالان این حوزه آمده است که اکثریت قریب به اتفاق آنها اذعان دارند، نباید از افت قیمت ها در روزهای اخیر نگران بود، زیرا نوسان جزو ذات بازار سرمایه است و تصمیم گیری در این شرایط از اهمیت بسزایی برخوردار است.